Thursday, August 12, 2010

KONVO


hahaha...7 ogos 2010...tarikh yg aku akan ingat sampai bila2...hari ni aku da grad...pagi2 buta dah bangun n siap2 takut terlewat nak ke kuis...memang letih gila hari 2...bayangkan kul 6 pagi da bngun then kul 7:15 da nak kna ada kat kuis..bayangkanla brapa laju aku bawa keta dri kajang...hehehe...majlis konvo stat lewat gak...ngantok gila aku duduk dlm PKK...mcm nak tdo je.tp x leh coz aku ddk hjng skali laluan MB nak masuk...adoyaii...pas hbis mjlis 2,apalagi...sesi b'gambarla...hehehe...puas tngkp gmbr ngan fmly aku...x sngka lak,sahabat aku dri UIA n UKM snggp dtng tngk aku...thanks bro...then sesi b'gmbr ngan junior aku lak..penat gak aku mlayan bdak kecik sorang ni...tp xpe,pasni xle da nak nyakat dia..hehehe...hri ni la hari pling bhgia dlam hidup aku...thats all....

No comments:

Post a Comment